Over Human Interactive

Ik ben Dennis Boehmer, eigenaar van het bedrijf Human Interactive/Human Touch.

Na 40 jaar werkzaam te zijn geweest binnen de Rijksoverheid ben ik op 1 maart 2020 met pre-pensioen gegaan. Ik vond het na die 40 jaar welletjes en besloot om, naast het besteden van meer vrije tijd aan mijn gezin, actief iets te gaan doen met mijn in al die jaren vergaarde kennis en opgedane ervaring én met mijn professionele passies: kennis- en informatiemanagement, communicatie, taal en webdevelopment en -design.

Bij mijn voormalige werkgever heb ik in verschillende vakgebieden gewerkt. Ik hield me onder meer bezig met management en processen op het gebied van Human Resources, Kennis- en communicatie, Leren en Ontwikkelen en Informatiemanagement. Ik deed dat in diverse functies en rollen: staf- en beleidsfuncties, als lijnmanager, programma- en projectmanager, procesmanager en als portfoliomanager. De laatste jaren opereerde ik voornamelijk als opdrachtmanager op het koppelvlak van de business en ICT om voor de business digitale ondersteuning voor het werk en de ontwikkeling van medewerkers te laten realiseren.

Resultaten uit het verleden

Samen met honderden professionele en enthousiaste medewerkers heb ik een scala aan prachtige diensten en producten ontwikkeld. Enkele daarvan wil ik hier graag benoemen, omdat dit u mogelijk een globaal beeld geeft van mijn achtergrond en waar u mij voor zou kunnen inzetten.

  • Het realiseren van de eerste digitale diensten voor ondernemers als onderdeel van de eerste, prille stappen van mijn overheidswerkgever op het Internet rond 1985.
  • Het als opdrachtgever laten produceren van enkele zeer succesvolle communicatiecampagnes op radio, TV en landelijke/regionale kranten.
  • Het realiseren van een leerconcept en een leeromgeving voor de digitale bijscholing (blended learning) van ruim 20.000 collega’s ivm nieuwe wetgeving.
  • Het ontwerpen en realiseren van een digitale conversie (van ontwerp tot implementatie) van honderden papieren boekwerken, zowel voor intern (medewerkers) als extern gebruik (klanten).
  • Het ontwerpen en implementeren van processen voor het beheer van geautomatiseerde omgevingen ten behoeve van de informatievoorzieningen voor interne medewerkers en externe klanten

Garanties voor de toekomst

Tijdens mijn langdurige carrière en privé heb ik vele competenties ontwikkeld die ik kan inzetten bij de uitvoering van uw opdrachten.

Management

Lijnmanagement/teammanagement, Programma- en projectmanagement, Portfoliomanagement, Human Resources, verandermanagement, kwaliteitsmanagement en risicomanagement.

Business Proces (Re)design

Zowel voor primaire processen, ondersteunende processen als beheerprocessen.

Ontwerp en implementatie van functioneel beheer

van complexe omgevingen voor informatievoorzieningen en het functioneel beheer van elektronische leeromgevingen.

Webdevelopment en webdesign

Ik heb mij gespecialiseerd in het ontwerpen en bouwen van WordPress websites en webshops. Daarbij lever ik impliciet de volgende diensten:

  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • W3C conformiteit
  • Toegankelijke drempelvrije websites en webshops
  • Nazorg en support
  • Onderhoud (optioneel)
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.